Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Γράμμα στην Ιστορία...http://www.blurb.com/books/5701303

                                         17/03/2012

Γράμμα στην Ιστορία.
Όμορφη Κωνσταντινούπολη
πατρίδα μου,
πρωτεύουσα του κόσμου.
Είμαι περήφανος μόνο που κατάφερα
σε κάποιο ασήμαντο
χρονικό στίγμα της ζωής μου
να ΄ρθω κοντά σου επτά φορές,
όσοι είναι κι οι λόφοι που σε στηρίζουν.
Είμαι περήφανος που κατάφερα
να περπατήσω το Βόσπορο, 
να μυρίσω αυτό το μαγικό αέρα 
στην γέφυρα του Γαλατά, 
καθώς η αλμύρα της θάλασσας 
αγκαλιάζει τα πουλιά που πετάνε 
πάνω απ' αυτή και στέλνουν 
μηνύματα  σε όλο τον κόσμο...
Κι εδώ ήταν κάποτε Ελλάδα!!!
Είμαι περήφανος που ένα στολίδι
της ορθοδοξίας, ένα διαμάντι του κόσμου, 
χτυπά όπως η καρδία μέσα σου
κι αγκαλιάζει όλους τους πολιτισμούς σκορπώντας λαμπερό φως στον κόσμο ,
η Αγιά Σοφιά.
Είμαι ευτυχισμένος που μπόρεσα να δω
την Ελλάδα, που ενώνει δυο πολιτισμούς.
Τον Έλληνα που ανήκει στην Ανατολή
και στην Δύση
και για πρώτη φορά στη ζωή μου 
αισθάνθηκα τόσο περήφανος, 
τόσο Έλληνας .
Πολύπαθη Πόλη, έδωσες δρόμους
για να απλωθεί το φως του πολιτισμού
σ' όλο τον κόσμο.
Αυτό τιμωρείται από αυτούς που δέχθηκαν 
τις αρχές της δημοκρατίας του πολιτισμού και του φωτός.
Υψώνουνε μαύρα σκοτάδια
πάλι οι αγνώμονες Δυτικοί ,
μη γνωρίζοντας ότι η νύχτα
διαρκεί τον ίδιο χρόνο 
για όλο τον κόσμο σ' αυτή την γη.
                                          
                                        Σπηλιώτης Σωτήρης




                      ΕΡΓΑ Ρηγάκη Θωμαίς


Δεν υπάρχουν σχόλια: