Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Αιμου...http://www.blurb.com/books/5701303

                                     21/03/2012


Μια μαϊμού
που κρέμασα κοντά
σε μια βιτρίνα 
διπλά στο γραφείο
μικρή μου Αΐμου
την βάφτισα εγώ
και τώρα αιωνία 
μπορώ ν' αγαπώ.

Τόσα που πέρασε 
εγώ αδυνατώ
να την αφήσω μόνη
με κοιτά με τόση θλίψη
και νιώθει γύρω της 
εχθρούς από καιρό,
μικρή μου Αΐμου
μωρό μου γελαστό.

Κι αν σε φωνάζω
δεν θα νιώσεις τι παίρνω
ανάμεσα σε δυο ιστορίες
την μια σε βλέπω 
μες τα όνειρα εδώ
την άλλη χανεσαι 
σ' ένα πέπλο μαγικό.

Ένα σημάδι από τσίμπημα μικρό
που ήθελα και θέλω να σου δώσω
δεν θα σε κάνει σίγουρα αυτό 
να καταλάβεις Αΐμου αν σ΄αγαπώ.

Ένα σημάδι που θ' άφηνα κρυφό
στο χέρι επάνω σαν ασημένιο δαχτυλίδι
δεν θα σου έδειχνε τι ήθελα να πω
μικρή μου Αΐμου κι αν σ' αγαπώ.

Όταν περνάω από διπλά σου γελάς
κι η σκέψη λίγο με τρομάζει
αν από θλίψη και 'συ χαμογελάς
ή γιατί κάποιον άλλον αγαπάς
κι αυτό σε συναρπάζει.


                                         Σπηλιώτης Σωτήρης
                      ΕΡΓΟ ΕΛΕΝΗ ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: