Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Γυναίκες.....http://www.blurb.com/books/5701303 ///http://www.blurb.com/books/5718198

                                         27/03/2012


Πόσο η ομορφιά σου ξεχωρίζει
βλέπω τα ματάκια σου,
τα γλυκά χειλάκια σου
στο μυαλό μου είσαι οπτασία
την καρδία μου κλέβεις μικρή κυρία.

Πόσο η ομορφιά σου ξεχωρίζει,
κάθε σκέψη μου σε εσέ γυρίζει
ντύσου να σε πάρω φύγαμε
μες τον κόσμο φίλα με
μέσα στην πιο καυτή την  παραλία
την καρδιά μου κλέβεις μικρή κυρία.

Όταν πέφτει το βράδυ μονό θέλω
μες την αγκαλιά μου να σε παίρνω
να 'χω τα ματάκια σου 
τα γλυκά χειλάκια σου
ποσό η ομορφιά σου ξεχωρίζει.

Άσε με να σε φιλήσω πάλι
όλα σου τα όμορφα τα κάλλη
άσε τα χειλάκια σου, 
τ' όμορφα λακκάκια σου
άσε την ψυχή και το κορμί σου
όλα σου τα όχι και τα μή σου.

Πόσο η ομορφιά σου ξεχωρίζει
το κορμί σου στο μυαλό όλο γυρίζει
τώρα θέλω έρωτα κι ίσως αξημέρωτα
κι αν όλο αυτό πια δεν μας φτάσει
θα σε ντύσω για το σπίτι μες το αμάξι,
πόσο η ομορφιά σου ξεχωρίζει.




                              Σπηλιώτης Σωτήρης

                           ΕΡΓΟ  Παρτάλη Καίτη

Δεν υπάρχουν σχόλια: