Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

Άρνηση...http://www.blurb.com/books/5701303

                                                                          18/03/2012

Δεν πίστεψα ότι μ' αγάπησες
δεν άφησα να σε παρασύρει
η δική μου αγάπη για σένα
δεν έχει σημασία ίσως 
γιατί αυτό που νιώθω εγώ 
είναι και για τους δύο.

Δεν χωράει στην σκέψη μου η άρνηση
παρακολουθώ τον σφυγμό της καρδίας
και νιώθω να ζαλίζομαι από αισθήματα
τόσος έρωτας, τόσο πάθος ανεξήγητο
ίσως γιατί αυτό που νιώθω εγώ 
είναι και για τους δυο.

Εχθές με είπες μωρό μου 
κι ήταν η πρώτη λέξη χάδι
χάρηκα πέταξα έγινα ταξιδευτής
και ας ήμουν μόνος δεν πειράζει
ίσως γιατί αυτό που νιώθω εγώ 
είναι και για τους δυο.

                                         Σπηλιώτης Σωτήρης  

                           ΕΡΓΟ     VILLIOTI MARIA
                                   

Δεν υπάρχουν σχόλια: