Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

Αγάπη...http://www.blurb.com/books/5701303

                                                                                   04/03/2012


Προσπαθώ να σου πω
δυο χιλιάδες σ' αγαπώ
δυο χιλιάδες σ' αγαπώ
κι ένα ψέμα.

Μα εσύ
με κρατάς σε απόσταση
και λυγώ
μα και πάλι σ' αγαπώ.

Όταν πια
μου χαρίσεις μια φορά
ίσως τότε
δεν αγαπάς διάφορα.

Ξενυχτώ κι αυτό
μου χαϊδεύει το μυαλό
κι όταν διπλά σου ξυπνώ
ότι σ' έγδυσα ξεχνώ.

Όχι εγώ μα εσύ
χθες το βράδυ πονηρή
κοιμήθηκες γυμνή
κι αυτό ήταν ψέμα.

Μα εγώ
όταν μου ήρθε να κοιμηθώ
μέσα σου ήμουν στο μυαλό
και στο ψέμα.

Προσπαθώ να σου πω
δυο χιλιάδες σ' αγαπώ
δυο χιλιάδες σ' αγαπώ
κι ένα ψέμα.
                           Σπηλιώτης Σωτήρης

                                                    εργο ΦΡΟΣΩ  ΧΑΤΖΗΑΓΓΕΛΑΚΗ


Δεν υπάρχουν σχόλια: