Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Τι ζητάς.http://www.blurb.com/books/5104164-spiliotis-me-com-20-1-1957

                               
                                     25/01/2012
Σε είδα ένα δρόμο να περνάς
με έναν άγνωστο να χαμογελάς,
κι είχες ένα βλέμμα
που έμοιαζε με ψέμα
πέτρινες αλήθειες μην ζητάς.
Πρόταση σου έκανα παλιά
για αγάπη και θερμά φίλια
μα εσύ μου είπες λόγια,
ν' αφήσω τα μοιρολόγια
φίλιες είπες θέλεις
τον έρωτα έχεις πάψει να ζητάς.
Σήμερα σαν φίλος και 'γώ
σου φέρθηκα βρε αναρχικό μωρό
χυδαίος μου 'πες είσαι
πληγώθηκες μα που είσαι,
έρωτας και φίλοι 
έχουν γίνει σκύλοι
και μαλώνουν μέσα μου τρέλα.
Σου έβαλα μαστίχα στα βυζιά
και κοκκίνισες μικρή ξανθιά
μου έριξες ένα βλέμμα
αχ και να 'ταν ψέμα
ότι δεν σε ενδιαφέρω
κι ότι δεν θα καταφέρω
να σε ξαναπάρω αγκαλιά.
Σήμερα σαν φίλος και 'γώ ,
σου φέρθηκα βρε αναρχικό μωρό
πληγώθηκες μα που είσαι,
έρωτας και φίλοι
έχουν γίνει σκύλοι
και μαλώνουν μέσα μου τρέλα.


                         Σπηλιώτης Σωτήρης

                      ΕΡΓΟ  ΚΑΛΟΚΑΙΡΗ ΣΟΦΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: