Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Τα ματιά της Αφησιάς.http://www.blurb.com/books/5104164-spiliotis-me-com-20-1-1957

25/08/2008
Έτσι  μου χαμογέλασες 
λέγοντας καληνύχτα
και ΄γω τότε κατάλαβα
πως έχασα ίσως ότι δεν είχα.

Αγάπες  χρυσορόδινες,
στη γη περπατημένες
Χάνουν την λάμψη του φεγγαριού
σαν είναι χωρισμένες.

Περίμενα πως θα ΄ λεγες 
μαζί σου να καθίσω
μα εσύ μόνο σκεφτόσουνα,
δημόσια να σε φιλήσω .

Όταν τα μάτια έρωτα,
ξαφνιάζονται και κλείνουν
τότε τα λόγια είναι ψέματα
και την καρδιά προδίνουν.

Βιάστηκα μικρέ έρωτα
κάποια να αγαπήσω
ένα μωρό που ήθελα
πολύ να το φιλήσω.

Ταξίδια χρυσοκόκκινα
στου φεγγαριού την στράτα 
σβήνουν κάποια Ανατολή
στης Αφησιάς τα μάτια .

Και να 'ξερες ευχόμουνα 
μαζί μου να καθίσεις,
μα 'συ ψυχή μου δίψαγες
κι άλλους να βοηθήσεις .

Έτσι εγώ απόμεινα
στου φεγγαριού τα κάστρα
και ΄συ μικρή μου έζησες
 μια νύχτα , πάλι στ ΄ άστρα.

Ταξίδια χρυσοκόκκινα
στου φεγγαριού την στράτα,
σβήνουνε κάποια Ανατολή
στης Αφησιάς τα μάτια .

                                                                                              Σπηλιώτης Σωτήρης 

                 ΕΡΓΟ   ΧΩΡΕΜΗ ΜΑΡΙΑ



Δεν υπάρχουν σχόλια: