Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

Θελω....http://www.blurb.com/books/5084783

                                                                                   08/09/2012


Είμαι παντρεμένη, είμ΄ ερωτευμένη,
έχω ένα παιδί, είμαι μια άνεργη ευτυχισμένη.
Εσύ έχεις ασπίδα τον ουρανό
ξέρεις όμως πόσα πολλά μου λείπουν,
τα θέλω είναι καταιγίδα μια βροχή
που βασανίζουν στα σκοτάδια την ψυχή.
Σήμερα οργώνουν στο κρεβάτι το κορμί
εικόνες, πάθη στο μυαλό μου ψιθυρίζουν
μ΄ αγαπάει ένας άνδρας, το παιδί
πίσω πηγαίνουν όλα τα θέλω και τα μη.
Θέλω τους φίλους να γελάνε
σε μια άδεια χωρίς γεύσεις εποχή
σώμα κλεισμένο στης ζωής την φυλακή,
βλέπει ταξίδια έρωτες ακράτητη ηδονή,
ιδανικά τις αισθήσεις το κορμί,
να καίνε να γεμίζουν.
Θέλω και πάθη, αστραπές στον ουρανό
πέφτουν επάνω μου καίνε το κορμί μου
σ΄ ένα ταξίδι που θα ΄ θελα καυτό
έστω μια μέρα οι ηδονές, 
να σβήσουν την λογική μου.
Καβάλα πάνω σε μια τρέλα της στιγμής
όλα τα πρέπει σ΄ ένα συρτάρι να θάψω
να μ΄ αγκαλιάζεις σε στιγμές ανατροπής
λέγοντας λόγια, που ποτέ δεν θα ξεχάσω.
Είμαι παντρεμένη, είμαι ερωτευμένη 
έχω ένα παιδί, είμαι μια άνεργη ευτυχισμένη...

                             Σπηλιώτης Σωτήρης


                                                  FRANCINE VAN HOVE




Δεν υπάρχουν σχόλια: