Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

Ακουσε με ...http://www.blurb.com/books/5039460-dreams

                                                                                            12/09/2012


Άκουσε με...



Δεν αντέχεις 
τον διάλογο μαζί μου
η σκέψη σου καίει το κορμί μου,
άκουσε με.
Ξενυχτώ
όταν βλέπω ένα 
πρόσωπο να κλαίει
όταν πιάνω ένα όνειρο, 
που λέει ότι σε χάνω.
Εγώ μαζί σου
με φτερά εδώ στη γη
του παραδείσου,
σε περιμένω.
Σ΄ ένα όνειρο
για ΄μένα ξεχασμένο.
Άκουσε με,
γέλα φύγε μα
πριν φύγεις
πάρε με μαζί σου.
Έχω μια καρδιά δυστυχισμένη
αν με πάρεις 
θα πάψει να ΄ναι φυλακισμένη,
θ' ανοίξει τα φτερά 
για παραδείσους,
άκουσε με.
Γέλα κοίτα με στα μάτια
άκουσε την θλίψη 
απ΄ τα δάκρυα
που αφήνουν στο κορμί,
καυτά σημάδια.
Άπλωσε το χέρι 
και θυμήσου μ΄ αγαπούσες
πάρε με μαζί σου,
άκουσε με.
Δεν αντέχεις 
τον διάλογο μαζί μου 
μην αφήνεις
σ΄ ένα δάσος μόνη
την ψυχή μου,
άκουσε με.

                                      Σπηλιώτης Σωτήρης          

                      ΕΡΓΟ ΦΡΟΣΩ ΧΑΤΖΗΑΓΓΕΛΑΚΗ






Δεν υπάρχουν σχόλια: