Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

Εξουσία της Γυναίκας...http://www.blurb.com/books/5039460-dreams

                                                                                                                                                  
              15/09/2012

Εξουσία της Γυναίκας.


Βρέχει κ
αι ΄σύ
χαμογελάς ειρωνικά
καθώς περνάς αρμονικά
ξέρεις ότι έχεις ομορφιά,
είσαι μακριά μου σιωπηλά.
Βρέχει, είναι σταγόνες
από χιλιάδες πρέπει
που ακουμπάνε 
στης καρδιάς μας
τον καθρέπτη.
Βρέχει, είναι ανάσες
που στολίζουνε τη σκέψη
καθώς  η δροσιά
μας αγκαλιάζει, του Σεπτέμβρη.
Βρέχει, εσύ περνάς
χωρίς ομπρέλα μουσκεμένη
χωρίς τα δικά μου όνειρα
που σ΄ είχανε κρυμμένη
σε σκοτεινά παραθυρόφυλλα,
όταν ήμασταν ερωτευμένοι.
Βρέχει, η απέναντι ομίχλη
θα κυριέψει το κορμί
κι αυτό το σπίτι θα με γλυτώσει 
από΄του νου μου,το ξενύχτι.
Βρέχει,του ουρανού 
τις στενοχώριες
καθώς του φθινοπώρου 
οι μπόρες μας οδηγούν ,
σε χειμωνιάτικες κρύες μοναχικές νύχτες.
Βρέχει κι οι σταγόνες
ξεδιάντροπα ακουμπάνε
το τατουάζ στον ωμό και στη μέση
αυτά που έλεγες ότι
ήταν δικά μου από του κορμιού σου, 
την απέραντη στοργή.
Βρέχει,είναι ο ιδρώτας
απ΄ του έρωτα την μέθη
που όταν μου αγκαλιάζει την σκέψη,
κόβει την αναπνοή.
Βρέχει...

                                           Σπηλιώτης Σωτήρης


                      ΕΡΓΟ ΒΑΜΒΑΚΟΥΣΗ ΜΑΡΙΑ





Δεν υπάρχουν σχόλια: