Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

Οταν η ζωή ζωγραφίζει την γυναίκα..http://www.blurb.com/books/5084783

                                                                                  02/11/2012


Όταν η ζωή σε ζωγραφίζει
όταν το κορμί σου στρίβει
σε μια κίνηση αθώα
και το βλέμμα σου γυρίζει.
Είναι πιο καυτό 
το πρόσωπο σου
πιο  ερωτικό 
το είδωλο σου.
Όταν προκαλείς την φαντασία
με χαμόγελο όλο υποκρισία
ότι θέλεις και δεν θέλεις
η ματιά μου είναι όλο πάθος,
για του κορμιού σου 
την λατρεία.
Όταν προχωράς στο δρόμο
με το χέρι σου στη μέση
κι αφήνεις τους γοφούς,
να κουνιούνται όσο αρέσει.
Όταν κατά λάθος σκύβεις
όταν έρχεσαι κοντά μου
ακουμπώντας με στο σώμα,
στην καρδιά στα σωθικά μου.
Τότε η ζωή σε ζωγραφίζει 
καθώς καίγονται οι πέτρες
καθώς ιδρώνει η σκέψη,
στα καυτά τα όνειρα μου.
Να σε πάρω ,να μη σ΄ αφήσω,
να σε πιάσω, να σε γδύσω,
να σε κάνω πάλι
εγώ δικιά μου .
Όταν η ζωή σε ζωγραφίζει.

                                          Σπηλιώτης Σωτήρης


                 ΕΡΓΟ ΠΑΝΩΡΑΙΑ ΜΑΡΓΕΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ




Δεν υπάρχουν σχόλια: