Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

Γέλιο και δάκρυ...http://www.blurb.com/books/5084783



                                                           12/11/2012

 
Είσαι πιο δύσκολη
απ΄ την κόλαση
όταν μιλάς με υπεκφυγές,
όταν ξέρω ότι δεν θες
να μου χαρίσεις ένα γέλιο
ή κι ένα δάκρυ.
Αναπολούσα σαν παιδί
χθες όταν σου μιλούσα
πονηρή για πράγματα 
ίσως απλά, για την δική μου 
την καρδιά.
Μα εσύ, έμπειρη πολύ
όλο μιλάς με υπεκφυγές
κι αποφεύγεις  με στροφές,
τις απευθείας μου βολές
γι΄αγάπη.  
Του έρωτα αναφορές
είναι για ΄σένα,
μια θολή ίσως απίστευτη
στιγμή ή ένα δάκρυ.
Έτσι μου φεύγεις  μακρυά
απ΄ τα δικά μου όνειρα
από τις ερωτικές μου αναφορές,
με τις δικές σου τις στροφές.
Είσαι πιο δύσκολη
κι από την κόλαση
είσαι μαζί,
γέλιο και δάκρυ.

                                                 Σπηλιώτης Σωτήρης

                                                    


Δεν υπάρχουν σχόλια: