Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

Εγώ...http://www.blurb.com/books/5750127



                                                   15/11/2012

Εγώ δεν έχω τον παράδεισο μέσα μου
δεν έχω τον παράδεισο εδώ
προσπέρασα όταν πρόλαβα 
τ΄ ασήμαντα, τ΄ άπιαστα
του θέλω μου, τα εγώ.

Εγώ δεν κλαίω γι΄ αυτά που ΄χασα
δεν υπήρξα ποτέ καλός
γιατί δεν ήξερα τι έφτιαξα
σελήνη μέσα στην μέρα
ήλιο στα σκοτάδια στο μαύρο φως.

Έτσι τα δάκρυα αλλάξανε
και βγαίνανε στραβά
αλύπητα μέσα μου χτύπαγαν
τη δική μου άμοιρη σκληρή καρδιά.

Έτσι για πάντα μες στην κόλαση
που ΄χα στο στήθος  μου εγώ
μ΄έβλεπαν  να ΄χα ένα χαμόγελο
θλιμμένο πάντα, σ΄ ένα πρόσωπο σκυθρωπό.

Εγώ δεν έχω τον παράδεισο μέσα μου
δεν έχω τον παράδεισο εδώ 
μόνο μια φριχτή κόλαση
που σέρνει τη ζωή μου σε γκρεμό.

                                                   Σπηλιώτης Σωτήρης

                                                  ΕΡΓΟ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΟΥΚΟΥΖΕΛΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: