Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

Μου Λένε...http://www.blurb.com/books/5750127

                                                                               18/10/2012


Μου λένε

ότι γράφω αλήθειες
ότι γράφω ζωή
και δεν είναι ιστορίες 
απ΄ του μυαλού τη  φυγή.

Μου λένε
θέλουν να με γνωρίσουν
μα δεν ξέρουν αυτά
που ΄χω σκορπισμένα
στου κήπου την καρδιά.

Μου λένε
μισόλογα για ΄σένα
ότι σκέφτεσαι απλά
ότι είσαι ρεμάλι
ότι παίρνεις πολλά
ότι είσαι μπλεγμένη
με του χόρτου το φως
που σου δείχνει τον δρόμο
ξεφεύγεις αλλά πως;

Βυθισμένη στην τρέλα
μιας γλυκιάς επαφής
που οδηγάει στην νύχτα
του κορμιού της ψυχής.

Μου λένε
ότι σου ΄πα να φύγεις
δεν ήθελα να σε δω
το ξημέρωμα στημένη
σ΄ένα πάρκο φτωχό
να πουλάς το κορμί σου
αυτό που τόσο ποθώ.

Μου λένε
πως έβαλες στα όνειρα σου
μια μεγάλη φωτιά
που μυρίζει απ΄ το χόρτο
κάθε ματωμένη νυχτιά.

Έτσι αγγίζω με σκέψεις
την μορφή σου εδώ
στου δωματίου το κρεββάτι
που είναι τόσο σκοτεινό.

Λες και θέλει να κρύψει
της γραφής το κενό
αφού δεν είχα το κουράγιο
να σε προστατέψω εγώ.

Μου λένε, ότι χάθηκες...

                                        Σπηλιώτης Σωτήρης





Δεν υπάρχουν σχόλια: