Κυριακή 12 Αυγούστου 2012

Ελπίδες...http://www.blurb.com/books/5045801

                                                                                     12/08/2012

Ελπίδες.


Λίγες ελπίδες

που φύτρωσαν στη ζωή
λίγες  ελπίδες
που τις ζήσαμε μαζί.
Πρόσεξε μου ΄πες
απ΄ το πάθος 
της στιγμής
να μην παρασυρθείς.
Για ΄μένα είναι όλα μια χαρά
το φως του ήλιου
στα δικά μου πρωϊνά
το χάδι της κόρης μου
όταν απλά χαμογέλα.
Είπες θα ΄κανες 
καφέ για το πρωΐ,
ότι θ΄ αγκάλιαζες 
την άδεια μου ψυχή.
Δεν καταλάβαινες
τον λόγο μου πολύ
έτσι πέρασε το βράδυ 
του ποιητή.
Στ΄ άμοιρο μυαλό
αισθήματα αστραπές
κορμιά που ΄σβησαν
με ΄σένα από φωτιές.
Λάβα σχημάτισε
το φράγμα του κορμιού
τα λόγια ΄κλεισαν
ελπίδες του φεγγαριού.
Ίσως κατάλαβες
το λάθος της βραδιάς
όταν σου μίλησα 
για λόγια της καρδιάς.
Ψάχνοντας το έργο
της δικής σου συλλογής
γυμνό να δώσω στο χορό,
της δικής μου της γραφής.
Το λάθος 
δεν είναι στο γυμνό
είναι το πάθος,
στου κλειδιού σου τον φραγμό.


                  Σπηλιώτης Σωτήρης

                   ΕΡΓΟ   ΤΡΑΝΑΚΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ









  

1 σχόλιο:

KATERINA TRANAKOY είπε...

Ευχαριστώ πολύ τον Σωτήρη Σπηλιώτη
που πλαισίωσε το ποίημα του "Ελπίδες"
με τον έργο μου "Ο καθρέφτης "