Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

Κοιτάς.....http://www.blurb.com/books/5045801

                                            02/08/2012

Κοιτάς.

Κοιτάς...
Μέσα το κορμί κοιτάς
με κλειστά τα μάτια
τσαλακωμένη η πουκαμισά που φοράς,
απ΄του έρωτα τ΄ ατέλειωτα τα χάδια.
Γυμνασμένα πόδια ηδονικά
αφήνεις να φαίνονται μονάχα
έκλεισες τα μάτια ερμητικά,
άφησες την σκέψη να λαχταρά.
Κίνηση σου δίνει η φωτιά
κίνηση που καίει τα σωθικά μου
μέσα στην ακίνητη μορφή,
να ΄βρισκα τα όνειρά μου.
Λάμψεις κι εκρήξεις του μυαλού
για ένα παθιασμένο κορίτσι
που κρύβει το πάθος της νυχτιάς,
καθώς επέστρεψε στο έργο σου στο σπίτι.
Ξημέρωμα το πάθος μου εδώ
χάνεται μαζί με τ΄ αστέρια
καθώς ένα φως Ανατολικό,
παίρνει από το κρεβάτι μου τα δυο σου χέρια.
Ύπνος μου χαϊδεύει το κορμί
το φως μου σφραγίζει την μορφή σου
έχοντας τα ματιά μου κλειστά, 
είμαι πάλι εγώ μαζί σου.
Κοιτάς...
Μέσα στο κορμί κοιτάς
με κλειστά τα μάτια
τσαλακωμένη η πουκαμισά που φοράς,
από του έρωτα τ΄ ατέλειωτα τα χάδια.

                              Σπηλιώτης Σωτήρης

                      


Δεν υπάρχουν σχόλια: