Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

Έλα....http://www.blurb.com/books/5720090

                               18/05/2012


Σκέφτομαι δεν με υπολογίζεις
αν και στην καρδία μου 
μέσα όλο γυρίζεις
είσαι το κορμάκι μου
το φιλήδονο μουτράκι μου
είσαι μια καινούρια ιστορία
είσαι η πιο όμορφη κυρία.

Έλα  μες το βράδυ για ένα χάδι
κι όταν με ξαπλώσεις στο κρεβάτι
τότε μονό φίλα με
κι αν θέλεις μίλα μου
για το τι είναι η αγάπη!

Έχεις ένα ύφος μπερδεμένο
ίσως να είναι λίγο σαστισμένο
τα μαλλιά ανάκατα
κι ένα βλέμμα άτακτα 
που θέλει την δική μου την αγκάλη.
Έλα στο κρεβάτι, έλα πάλι.

Όταν ο χρόνος μας θυμίζει
πως είναι τ΄ έρωτα τα κάλλη
πάλι το κορμί σου σκέφτομαι
στο λέω και δεν ντρέπομαι.

Είσαι του μυαλού μου η εξουσία
είσαι του κορμιού μας η ουσία
Έλα στο κρεβάτι, έλα πάλι.

                                  Σπηλιώτης Σωτήρης 

                           ΕΡΓΟ ΕΥΑ ΠΕΛΕΚΙΔΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: