Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

Χίλιοι ήλιοι....

                                         13/06/2012


Όταν μονός σε σκέφτομαι

κάτι άγριο με πλημμυρίζει
νιώθω σαν να καίγομαι
αίσθημα άγνωστο μ΄ αγγίζει.

Στιγμές παλιές μου ΄ρχονται
ξανά στην θύμηση μου
ο κόσμος γύρω χάνεται
εσύ ΄σαι η ζωή μου.

Τα ματιά σου αστράφτουνε
σαν χίλιοι ήλιοι τώρα
και στη ψυχή μου λάμπουνε
μέσα στ΄ όνειρα μου όλα.

Τα λόγια σου τ΄ αγαπητά,
στ΄ αυτιά μου θεία βουΐζουν
στην θλίψη μου φέρνουν χαρά
εσένα με χαρά μου θυμίζουν.

Κι όταν πάλι ω θεοί
τα χέρια σου θυμάμαι
που ηδονικά σ΄ όλο το κορμί
χάδια τρέλα κερνάνε
βρίσκω τόσο γλυκεία την ζωή
που απέραντη θέλω νά ΄ναι.

Έτσι περνάω με τον καιρό
και ΄σύ μες την ψυχή μου
τον θρόνο έχεις τον χρυσό
με στέμμα την ζωή μου.

                                 Σπηλιώτης Σωτήρης

                              εργο  ΕΥΑ ΚΟΥΣΤΕΡΗ  ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ    



Δεν υπάρχουν σχόλια: