Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Εγω......http://www.blurb.com/books/5718198

                                    29/04/2012


Εγω τι έχω να πω
πως να μιλήσω για 'σάς
μόνο να θυμώσω ίσως,
Mα μπορώ;

Μπορώ ν' απλώσω τα χέρια
να σας αγκαλιάσω όλες
ν' απλώσω την σκέψη μου
πάνω σας
και κάθε δροσοσταλίδα 
πνοής μου να αγκαλιάσει 
την αληθινή ψυχή σας..

Αν μπορέσατε να μου χαρίσετε
τ' άνθη τα κορμιά σας 
την σκέψη σας
από 'κείνα τα βράδια,
τα βράδια  δημιουργίας
από 'κείνα τα βράδια
τα κουρασμένα
που τα πρόσωπα σας ακουμπούν
με τα χρώματα τους αγγέλους
και λεπτά κύματα αγωνιάς 
αφήνουν στα μέτωπα σας
την φωτεινή ένταση της ανατολής
καθώς χρυσαφένια σας αγκαλιάζει.

Εγώ τι έχω να πω,
μονό να θυμώσω 
ίσως μπορώ,
που εσείς δεν είμαι 'γώ...

                           Σπηλιώτης Σωτήρης

                      ΕΡΓΟ ΝΑΣΙΑΚΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ



Δεν υπάρχουν σχόλια: