Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Χρόνος αγάπης http://blur.by/1nSef4N

                                              17/02/2012

Σβήνω μέσα σε λόγια 
τις χίμαιρες του εγώ
αγναντεύω την μορφή σου
και χάνω το φως.

Τόσο απέραντα με αγκαλιάζει
η αγάπη μου για σένα
που νιώθω να παγώνει η σκέψη
όταν βρίσκεσαι μακριά μου.

Ποσά λόγια αγάπης και μίσους 
κρύβει άραγε ο χρόνος;
Πόσα λογία θα καρφώσουν την σκέψη
από μετάνοια όταν δεν θα σε βλέπω;

Υποχωρώ στ' άγρια αισθήματα
που βρέχουν την καρδία μου και
μάταια ύστερα ψάχνω να προφυλάξω
το παγωμένο μου κορμί.

Είσαι για μένα το τζάκι
που ζεσταίνει τις δύσκολες ώρες,
η χόβολη που φωτιζει 
στα μαύρα της νύχτας.

Είσαι ο χρόνος της ζωής ,
εάν σε χάσω
χάνω τον δικό μας χρόνο
τον χρόνο της ζωής.

                      Σπηλιώτης Σωτήρης

                      ΕΡΓΟ ΜΑΡΙΑ ΧΩΡΕΜΗ


Δεν υπάρχουν σχόλια: