Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

Εις την Πόλιν...http://www.blurb.com/books/5045801

                                                                           18/12/2012

Εις την Πόλιν.



Βρέχει έρωτα
εις την Πόλιν,
τη δικιά μου Πόλη.
Εκεί  που η ανάσα 
γεμίζει τα σωθικά
παίζοντας με χιλιάδες, 
γλυκιές μυρωδιές.
Εκεί που η φαντασία 
κρύβεται πίσω
από κάθε στροφή
κάνοντας παρέα, 
μια τολμηρή πραγματικότητα .
Βρέχει έρωτα 
εις την Πόλιν
την δικιά μου Πόλη.
Σφίγγεται  το στήθος μου... 
Τα μάτια ξεχειλίζουν 
από δάκρυα, από πόνο, από θέλω...
Ναι, θέλω να ΄ρθω κοντά σου 
ερωμένη πόλη...
Ναι, θέλω 
να σ΄ αποπλανήσω ,να σε χαρώ ,
να γυρίσω όλα τα στέκια σου, 
όλες τις ομορφιές σου
και να μη ξαναφύγω ποτέ.
Θέλω να περπατήσω
δίπλα στο Βόσπορο,  
να κατακτήσω τα κάστρα σου,
να μου δώσεις 
το κορμί σου πάλι πίσω,
να με συγχωρήσεις που σ΄ άφησαν 
οι πρόγονοι μου,
να με δεχθείς στην αγκαλιά σου
κι αν δεν μπορώ σαν εραστής
να με δεχθείς σαν ταξιδιώτη
με τα μάτια μου κλειστά για πάντα ,
αρκεί  να μ΄ αγκαλιάσει το χώμα σου...
Βρέχει έρωτα εις την Πόλιν,
τη δικιά μου Πόλη.


                            Σπηλιώτης Σωτήρης


                                      


                                             ΦΩΤΟ  ΜΑΥΡΑΚΗ ΣΩΤΗΡΙΑ




Δεν υπάρχουν σχόλια: